Vytvořili jsme místo plné zážitků, zábavy a dobrodružství. Prostor pro nová přátelství a příležitosti.

Výchozím stavem byl betonový sklep pod večerkou s nejen teambuildingovou aktivitou – házení sekerami. Na první pohled primitivní záležitost se ukázala poměrně žádanou aktivitou v Olomouci. O tom, že podobné kluby v zahraničí fungují už léta si povíme jindy.

Spojením sil a několika brainstormingy s Wlastíkem, otcem házení seker v Olomouci jsme se rozhodli využít potenciál atraktivního prostoru a vytvořili jsme nový karaoke klub, házení sekerami jsme posunuli o několik levelů výš a vytvořili dva poměrně silné brandy.

Rozsah

  • Název a tvorba brandu
  • Komplexní marketing
  • Grafické práce
  • Webové stránky
  • Strategie sociálních sítí
  • Realizace
  • Průběžné analýzy a konzultace

Výstup, zhodnocení

Značka bez loga

Co se týče karaoke klubu, s trochou skromnosti jsme vytvořili žijící legendu. Největší paradox všech pouček je, že klub nemá logo. Klub slaví rok existence a stále nemá oficiální logo. Podařilo se nám ale vytvořit tak silný brand – černá s bílou a žlutou a smajlíci – že začínám věřit, že žádné logo ani nevznikne. V kombinaci s výstředním, ale výstižným názvem snad není, kdo by si klub nezapamatoval.

Bulzajz

Značka Bulzajz označuje část prostorů, kde můžete vyzkoušet házení sekerami. Společnými silami jsme vytvořili nový brand, od loga až po – vlastně všechno. Dva roky práce jsou zkrátka vidět a vyprávění o průběhu se snad sluší jen osobně u dobře natočeného piva nebo vychlazeného speciálu právě v prostorách pod večerkou na Dolním náměstí v Olomouci.

“Už přes tři roky v Olomouci provozuji házení sekerami. Petr mi pomohl s novým logem, zlepšil webovky a zhezčil letáky. Můžu říct, že jde vidět pozitivní rozdíl. A pak jsme se pustili do karaoke, což je pecka. Dík!”

Vlastimil Efraimzakladatel, dnes se tomu říká founder a CEO