was successfully added to your cart.

9/52 Zamyslete se!

1. Naplánujte si 12 měsíců
Nejde o úplně dlouhodobou strategii, rok uteče jako voda – a právě proto byste měli vědět, čeho v tomto období chcete dosáhnout. Získejte o 100 % víc zákazníků, zvyšujte návštěvnost stránek nebo si zvolte jen pár menších cílů. Hlavní je, mít je pořád před sebou.

2. Poznejte své zákazníky
Zjistěte si, ke komu budete mluvit. Uspořádejte mejdan (nebo i školení) pro své zákazníky, pozvěte je na dobrou kávu, pivo nebo si aspoň pořádně projděte své Google Analytics – ledasco se tam dá dohledat. Můžete taky využít službu Mouseflow, která vám natočí chování uživatelů na webu. Jak zákazníky poznáte, přizpůsobte jim obsah!

3. Zanalyzujte i konkurenci`
Projděte jejich web, sociální sítě i blog. Pravděpodobně podle aktivit poznáte, co funguje, na co se zaměřit. Získáte hromadu inspirace a pak už stačí zapojit vlastní hlavu a překonat všechny kolem.

4. Fotky? Texty? Videa? Tak co?
Textový obsah je kořenem obsahového marketingu. Multimédia ale doručí obsah širšímu okruhu lidí. E-maily, posty a blogování jsou super. Video, obrázky a infografiky jsou ale atraktivní i pro čtenáře!

5. Najděte si vlivné kamarády
Dnes je všude plno bloggerů, youtuberů a dalších „celebrit“. Nebo spíše lidí, kterým velký okruh dalších lidí bude zobat z ruky. Tohle bude téma na celý článek…

Fyzická osoba zapsaná v živnostenském rejstříku. Petr Hryzálek | IČ: 765 57 103