was successfully added to your cart.

1/52 Začněte s marketingem. Hned

„Až si na to web vydělá, budeme investovat do marketingu.“
Jo, a až si na to auto najezdí, kupte mu benzín.

Napsal na Twitteru před koncem roku Martin Kolčaba a má naprostou pravdu.

Spousta z vás spoléhá na svůj web, spoléhá na obchodníka, který pracuje 24 hodin, 7 dní v týdnu. Zaplatíte různé částky za jeho vytvoření a byť je sebekrásnější, sám o sobě fungovat nebude. To by bylo moc jednoduché a úspěšní by byli automaticky všichni.

Vedle investic do webu počítejte také s tím, jak udělat díru do světa. Jak přesvědčit lidi, aby se na nový web podívali, kochali se krásným vzhledem a hlavně udělali to, pro co jste web vytvořili (objednali službu, produkt, dali vám svůj email, …).

Možností je přitom spousta – jak v online světě, tak i mimo internet. Základem úspěchu jsou kvalitní služby a produkty. Lidé s vámi budou spokojení, budou o vás mluvit a jakákoli kampaň dobré jméno jen podpoří.

 

Na internetu můžete web podpořit reklamou ve vyhledávačích, aktivitami na sociálních sítích (rozhodně ne jen Facebooku) nebo tvořením zajímavého obsahu například na firemním blogu. V reálném světě to může být potisk auta, firemní trička, plakáty, letáky nebo i bannery na mostech na dálnicích.

 

V 52 týdnech se na spoustu nejen z těchto možností podíváme. Nejdříve se ale vrhneme na obsah webu a odstraníme největší chyby, kterými české weby oplývají.

Z dnešního článku si odneste hlavně titulek. S marketingem začněte hned. Na zázrak nečekejte.

Fyzická osoba zapsaná v živnostenském rejstříku. Petr Hryzálek | IČ: 765 57 103