
Co napsat do sekce „O nás“? Ne všechno, co se kdy ve firmě stalo, ale třeba jen jeden zajímavý detail, který byste líčili známým u kafe.
Napsala Michaela Mužíková ve svém loňském projektu jako 335. copy trik.
Návštěvníky na vašem webu nezajímá vaše minulost, ale hlavně jejich budoucnost. Mladá, dynamická a s individuálním přístupem ke každému klientovi je dnes každá společnost – možná tím ale spíš řeknete návštěvníkům, že ve firmě nemáte nastavené žádné procesy, postupy a spolupráce s vámi bude spíš sázkou do loterie – možná vyhrají.
Přemýšlejte o tom, jak napsat tuto stránku tak, aby o ní lidi ještě týden přemýšleli. V krátké větě se představte. Do třech bodů shrňte svůj příběh. Zmiňte historku, kterou rádi vyprávíte u piva nebo kafe. Doplňte fotku ze života firmy. Tečka.
Pokud zvládnete vytvořit poutavé video, určitě ho přidejte. Ale žádnou slideshow fotek! Ukažte, jak pracujete, zákulisí tvorby – spousta lidí netuší, jak se vyrábí stůl, programují webové stránky, ani jak funguje kuchyně v restauraci. Ukažte jim to, budete jedineční.
Všechno to pěkně graficky zpracujte a pověste na web.
Dnes jsme trochu předběhli konkrétním obsahem, ale už za týden si ukážeme, jak vést návštěvníka na vašich stránkách, aby se z něj nestala Alenka v říši divů.
Po přečtení dnešního tipu buďte na webu blíž k návštěvníkům. Vemte ho na pomyslné kafe a bavte ho!