was successfully added to your cart.

7/52 Sociální sítě z letadla

Víte, kdy je nejlepší publikovat na sociální sítě?
Vždy, když je vaše publikum online.

Aktuálně je na internetu několik sociálních sítí, které za to stojí. Pojďme se podívat na krátký přehled, který snad určí směr nejedné značce.

Určitě jste slyšeli o tom, že když nejste na Facebooku, neexistujete. Mnohem horší ale může být bezhlavé založení sociálního profilu bez jasné myšlenky a cíle.

Cíl jednotlivých sociálních sítí může být různý a kromě „zakládám, protože mi řekli, že to bude super“ snad není žádný špatný. Ať už je to nástroj pro zákaznický servis, budování vztahů s klienty, posílení důvěryhodnosti, zvýšení návštěvnosti nebo jen chcete předvést svou značku.

Nebudu znovu vyrábět kolo a ukážu vám infografiku od leveragemedia.com

 

Ačkoli se zdá, že Facebook je jasnou volbou, pouze 45% obchodníků si myslí, že jejich úsilí Facebook je účinné – tak to zvažte!

Jistotou na každé síti je osobní přístup a rychlé řešení dotazů a požadavků. Vymstít se vám mohou věci jako nákup fanoušků nebo zasí*ání zdí bez dlouhodobější strategie.

A za týden budeme stopovat 🙂 …

Fyzická osoba zapsaná v živnostenském rejstříku. Petr Hryzálek | IČ: 765 57 103