was successfully added to your cart.

4/52 Pohádka o obsahu

Byl jednou jeden Obsah a ten měl tři syny: Weba, Mejla, Fejsa. Obsah byl král, ale po jeho smrti se synové rozhádali a celé panství zchudlo.

Tweet super copywritera Otty Bohuše z července minulého roku, kdy tweetoval pravidelně, každý den.

Z tweetu jasně plyne, že bychom měli brát obsah jako něco nadřazeného nad celým marketingem. Zkrátka vymyslet strategii, kam co napíšeme a kde co řekneme. Všechno by mělo mít logickou návaznost a o zbytečný čas bychom neměli okrádat ani ty, kteří nás sledují na sociálních sítích, odebírají newsletter i pravidelně čtou náš blog.

Každý z těchto kanálů má svá specifika a v každém z nich je dobré zprávu sdělit jinak.

Navíc si představte situaci, kdy vám od vaší oblíbené značky příjde mail s novinkou – vy si ji přečtete a jste z ní nadšení! O pár půlhodin později otevřete Facebook a vidíte tu stejnou zprávu – vzpomenete si, že byla super, ale už vás nezaujme, protože víte, o co jde (nenapadne vás ji sdílet, lajkovat, klikat)… A pak vám ve čtečce z blogu vyskočí článek, který už ani neotevřete, protože zprávu vidíte potřetí.

 

Co takhle vymyslet strategii, která zaujme cílovou skupinu ve všech kanálech a na všech frontách.

Sociální sítě a mail budete směřovat na článek na blogu, kde je nevíc informací, do mailu přidáte krátký úvod, třeba i zajímavost, která v článku není. Na Facebook nebo Instagram pak vložíte více či méně vtipnou fotku nebo kresbu navazující na téma a nikdo nebude otrávený z opakujících se informací.

 

Toto rychlé zamyšlení berte jako úvod do obsahové části a v příštích týdnech se podíváme na jednotlivé kanály zvlášť.

Po dnešku nenechte osiřet své království a královy potomky držte hodně zkrátka. I tak jim ale dejte dost prostoru na realizaci!

 

Fyzická osoba zapsaná v živnostenském rejstříku. Petr Hryzálek | IČ: 765 57 103