Nikdy nesdílejte cokoli, co může být použito proti vám!
Mrkneme na to z pohledu osobních profilů. Sdílíte na Facebook fotky z různých párty s kamarády? Co na to asi řekne personalista ve vysněném zaměstnání?
Sociální sítě jsou něco víc, než webové stránky. Na těch lidé najdou jen to, co chcete vy – ale myslete na to, že i když článek po týdnu smažete, někde v hloubi internetu je teoreticky stále dohledatelný. Na sociálních sítích je to stejné, navíc hraje velkou roli sdílení a obsah, který posílají vaši fanoušci a odpůrci.
Vytvořte lovebrand! Snažte se, aby vás lidi na sociálních sítích podporovali a podrželi, když se najde rejpal. Snažte se vychovat si armádu příznivců, kteří zašlapou nekonstruktivní kritiku do hlubin obrazovek.
A to ale neuděláte jen tím, že budete publikovat zajímavý obsah nebo pořádat soutěže. Musíte mít naprosto bezchybný proces prodeje produktu nebo služby. A servis. A záruku. A osobní přístup. A vůbec – lidi vás musí milovat 🙂
Facebook a dnes už nejen ten mění způsob komunikace a způsob, jak lidi komunikují. A to jak pozitivně, tak negativně.
Pokaždé, když přidáte fotografii, nový status nebo příspěvek na blogu, přemýšlejte, co lidem přinese.
Právě budujete digitální stopu a svou značku.