was successfully added to your cart.

10/52 Budování vztahů

Už je to nějaké pondělí zpátky, co jsem psal o vychování opravdu věrných fanoušků, kteří vás například podrží v diskuzích. Navázání spolupráce s někým vlivným může být další level marketingu.

Pojďme se na to téma podívat hlouběji. Ať už chcete navázat spolupráci s novinářem, bloggerem nebo youtuberem, bude to chtít vybudovat vztah – a to oboustranný. Každý z těchto lidí má nejen na internetu spoustu fanoušků, kteří hltají jejich obsah. A protože s nimi sami mají bližší vztah a veřejnost jim víceméně věří, stačí přesvědčit právě je, že máte kvalitní produkt a pokud se o něm veřejně zmíní, máte najednou desítky, stovky až tisíce nových zákazníků.

Počítejte s tím, že čím známější osobnost, tím má více nabídek a vašim úkolem bude všechny je překonat, aby si vybrala právě vás.

 

Základem úspěchu by mohlo být to, že si sám všimne vašich aktivit. Začněte odebírat jeho sociální profily, přidejte ho do listu na Twitteru, reagujte zajímavě na jeho příspěvky… A hlavně vymyslete opravdu neodolatelnou nabídku… Pak jen vytipovat pravou chvíli a konkrétní osobu oslovit!

Fyzická osoba zapsaná v živnostenském rejstříku. Petr Hryzálek | IČ: 765 57 103